.

Amb aquest blog vull delectar-vos amb les receptes culinàries que vaig experimentant dia rere dia. Espero que us engresqueu a provar-les, i no dubteu a fer-me arribar qualsevol comentari o suggeriment.

dilluns, 23 de novembre del 2009

Pastís de mató, poma i nous (Zavihjaca Cake)

Curd cheese, apple and walnuts cake/ Pastel de requesón, manzana y nueces
De postres al dinar d'ahir amb la Montse i en Pere els vaig oferir aquest pastís de mató, poma i nous. Jo tenia ganes de fer alguna coseta a base de mató. Vaig entrar a La cuina de casa, i vaig trobar aquest pastís, Zavihjaca Cake, la recepta de la qual la Gemma havia portat d'Eslovènia. Tal com fa  ella, podeu decorar-lo amb panses,  al vostre gust. El resultat és un pastís diferent, deliciós i refrescant. Almenys, tothom ho deia! El meu resultat va ser aquest:



Una recomanació: espereu a desemmotllar-lo quan estigui fred i ben pres.


1 comentari:

  1. Recordo que era un pastís molt bo i ben diferent i original... amb el gustet de la poma, el mató i les nous, era deliciós ;)

    ResponElimina